Üld- ja ostutingimused
Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad ARTiK veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Mi ART OÜ (edaspidi ARTiK) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad ARTiK veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
ARTiK jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse ARTiKu veebilehel.
Ostu sooritamine
- Valige e-poest tooted, mida soovite osta ning lisage need ostukorvi, vajutades nuppu “OSTA”.
- Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
- Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage “MINE MAKSMA”.
- Tellimuses tuleb täita kõik *(tärniga) tähistatud lahtrid. Tuleb nõustuda ka kasutajatingimuste ning privaatsuspoliitikaga.
Pärast tellimuse esitamist on võimalik tasuda tellimuse eest arve alusel pangaülekandega või läbi Montonio Finance poolt pakutava pangalingi pangaülekande kaudu. Arve edastatakse tellija e-mailile pärast vastava soovi edastamist e-kirja teel.
Hinnainfo
E-poe valuuta on euro (€). Kaupade hinnad võivad muutuda ette teatamata.
ARTiK ei ole vastutav mistahes muude maksude või lõivude eest, mida Kliendi suhtes võidakse rakendada ning mille suhtes jääb täielik vastutus Kliendile.
Kohaletoimetamine
Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset makse laekumist) komplekteerib ARTiK tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks logistikapartnerile Omniva.
ARTiKul on nädalas 2 komplekteerimispäeva:
- ESMASPÄEV – postitatakse tellimused, mis on tehtud N-P (neljapäevast pühapäevani)
- NELJAPÄEV – postitatakse tellimused, mis on tehtud E-K (esmaspäevast kolmapäevani)
Nendel päevadel antakse tellimus üle logistikapartnerile Omniva ning seejärel hakkavad kehtima Omniva poolsed tarneajad. Maksimaalne tarneaeg tellimuse hetkest on 7 tööpäeva.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.
Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
ARTiK ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida ARTiK ei saanud mõjutada või ette näha.
Kui valisite tarneviisiks “Tulen ise järgi”, komplekteerime tellimuse peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset makse laekumist) ning toimetame meie partnerile Navitrolla galerii, aadressil Lühike jalg 1, 10130 Tallinn. Nende lahtiolekuajad: E – L 12 – 16, P suletud.
Makseviisid
Kaupade eest on võimalik tasuda: Kliendi meilile saadetava pangalingi alusel või internetipanga (ESTO AS) kaudu, kuhu kuuluvad Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, COOP, Citadele ja Revolut pangalingid või makseteenuste pakkuja Stripe pakutavate lahenduste kaudu.
Mi ART OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Mi ART OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-ile või Stripe’le.
Müügilepingu jõustumine
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Mi ART OÜ arveldusarvele.
Tagastamisõigus
Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja rikkumata.
Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile kauba ning algse tarnekulu maksumus.
Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. ARTiK kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressile info@artik.ee 14. päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.
Vääramatu jõud
ARTiK ei vastuta Teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Mi ART OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.
Isikuandmete kaitse ja turvalisus
Mi ART OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Mi ART OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO ASe-ile või Stripe’le.
https://artik.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka ARTiKu-poolne ligipääs.
Pretensioonide esitamise kord
ARTiK vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
ARTiK ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist ARTiKu kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab ARTiK Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@artik.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.